کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیسبوک دوربین ۳۶۰ درجه‌ای خود را معرفی کرد

در جریان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان F8؛ فیسبوک آخرین تولید سخت‌افزاریش را معرفی کرد: دوربین 360 سوراند فیسبوک (Facebook Surround 360). این دستگاه تصاویر را گرفته و از طریق نرم‌افزار مبتنی بر وب که مخصوص همین کار نوشته شده؛ آن را به‌صورت آنلاین رندر می‌کند. البته فیسبوک فروشنده این دوربین نخواهد بود بلکه در فصل تابستان روی «گیت‌هاب» در دسترس خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ این وسیله پرنده که بی‌شباهت به بشقاب هم نیست به 14 دوربین در دور تا دور لبه؛ یک دوربین فیش‌آی که رو به بالا و دو دوربین که رو به پایین هستند؛ مجهز است. طبق ادعای فیسبوک با این دوربین می‌توان ویدئوی مدور واقعی ضبط کرد. به کمک دوربین‌هایی که در اطرفش نصب شده؛ می‌توان تصاویر استریوسکوپیک که برای حالت سه‌بعدی نیاز است را ثبت و ضبط کرد.

هر کدام از دوربین‌ها با یک فرمت تصاویر را ذخیره می‌کنند: 4K؛ 6K و 8K و سپس نرم‌افزار این تصاویر را برای پلی‌بک استریوسکوپیک به‌هم وصل می‌کند. به گفته «برایان کابرال» یک از مهندسان این پروژه که هدایت عملیات را به عهده داشته نرم‌افزار با دوربین‌هایی کار می‌کند که مشابه با سوراند 360 باشند.

در حالی‌که واقعیت مجازی توسط گیمرها و توسعه‌دهندگان بازی به‌کار گرفته شده اما ساخت قطعات ویدئویی برای افراد معمولی کار دشواری است. بعضی از دوربین‌ها مانند Omni از شرکت GoPro به‌تنهایی جوابگو نیستند و کاربر باید چندین دوربین تهیه کند و آن‌ها را به سیستم سخت‌افزار اضافه کند. سیستم منبع‌‌باز فیسبوک به ویدئوگرافرها کمک می‌کند تا نیازی به خرید یک نرم‌افزار گران‌قیمت نداشته باشند اما به‌هر حال چاره‌ای جز خرید دوربین‌های مورد نیاز و سایر وسایل مربوط به آن ندارند.

مقصد تمام ویدئوهایی که تولید می‌شود اوکولوس ریفت است که به‌تازگی فروش آن آغاز شده است. هم‌چنین مارک زاکربرگ در بخشی از این کنفرانس نقشه راه ۱۰ ساله فیسبوک را معرفی کرد که واقعیت مجازی و واقعیت افزوده از مهم‌ترین بخش‌های آن هستند.

«کابرال» افزود: «فناوری سه‌بعدی و تصویربرداری 360 درجه قرار است به واقعیت تبدیل شوند و زمانی می‌رسد که برای کاربران اشتراک‌گذاری محتوا با استفاده از این دو هم به یک واقعیت تبدیل شود. موضوع آن نیست که این اتفاق می‌افتد یا نه؛ موضوع آن است که چه زمانی این اتفاق می‌افتد و تا آن زمان ما هم سوار بر این موج به سفر خواهیم پرداخت.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31471 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/01/29 تعداد مشاهده: 1666
سافت گذر